Fy fan för badhus!

     Publicerat den  2008-08-12 › 07:41:37
     under My Freakshow 2 kommentarer
05.35 ringer helvetes klockan och väcker liv i mig. Ingen lust att klä på mig och gå bort till badhuset för en tisdagssimning. Ingen lust! Jag klär på mig och går genast och kryper ned i sängen igen. Mmmmm. Men någonstans långt inne i skallen så är det en liten fågel eller kanske en liten fästing som skriker att jag måste gå upp för Elin kommer snart och hämtar dig. Fan också. Morgonsim. Jag hör porten slå igen nere och jag tror naturligtvis att det är Elin men han som träder in genom dörren är min alldeless egna älsklingsälskling och då blir ju livet helt underbart. så vi myser en stund. Heaven.:) 5 minuter senare så dyker Elin upp och vi pallrar oss till badhuset. MEN DÅ HAR DE JÄVLARNA SOMMARTIDER OCH ÖPPNAR 10. Vad är det för jävla larv? Varför ska de börja senare när inte jag får? Fy fan för badhuset. När ska det bli ett seriöst bygge egentligen? Eeeegentligen? Promenad it is och det är inte heller fel.

Nu sitter jag på jobbet och ska precis öppna Ikea Home Planner och rita på mitt, Dessans och Petras nya kontor. Blir antagligen en 9 timmars arbetsdag även idag precis som igår.


En informationsspalt om bloggens innehåll:
Min blogg kommer att handla om vad jag är med om under mina dagar. Vad jag tänker och tycker om saker och ting. I framtiden ska jag väl försöka få upp lite bilder och snitsa till det lite.

jag är galen i dig älskling. pyss
Tur att jag har dig älskling. Vad skulle det annars bli av mig? :)


mamma Kallin ›

va gulliga ni är

Datum: 2008-09-03 Tid: 19:16:43
Moa ›

Tack svärmor:)

Datum: 2008-09-04 Tid: 16:25:04



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK