Helginfo

     Publicerat den  2008-08-11 › 15:58:07
     under My Freakshow 0 kommentarer

Jag har länge haft tankar på att skaffa blogg men har bara inte vetat vilken sida man ska vända sig till. Det finns en hel värl av olika bloggsidor så det var bara att använda sig av uteslutningsmetoden.

Anledningen till att jag har skaffat en blogg nu är för att skriva ned mina tankar och händelser som jag vill dela med mig av. Som till exempel den delikata helg som jag har bakom mig nu.

I fredags så åkte jag hem till älskling och städade lite, jag tycker faktiskt om att städa så för mig var det inget problem och det är ännu roligare att städa hemma hos någon annan än sig själv. Jag blev väldigt nöjd med resultatet och det blev Peter också, tyckte jag att det verkade som i alla fall :)

På lördagsmorgonen så kunde vi ligga och mysa i sängen vilket inte hör till vanligheten nu när även jag jobbar. Vi har så olika arbetstider så det passar sig nästan aldrig. Vi var ned till golfbanan en sväng och slunga ut rangebollar så att det skrek om det och jag konstaterade ganska snabbt att söndagens tävling förmodligen inte skulle gå så bra för min del. Efter att Peter sedan åkte till jobbet så lekte jag med Bellan och det hör inte till vanligheten nu för tiden och jag måste säga att det var mycket trevligt att få umgås ett tag, även på kvällskvisten åkte jag hem till Bellan på ett glas rosé och skitsnack. Mycket trevligt. Jag åkte därefter hem till min älskade Peter och myste tillsammans med honom, och det är bland det bästa jag vet.

Tävlingssöndag: 8.00 ringde klockan och det är inte direkt den tiden man vill gå upp en söndag, NEJ. Meen det var bara att pallra sig upp ur sängen och iväg till golfen för att värma upp inför tävlingen och vi gick ut 9.44. Första utslaget blev total disaster och ungefär där satt jag ribban för mig sjäv. Hell yeah. Jag höll mig faktiskt ganska lugn under tävlingens gång trots att jag hade min far som partner (jag kände en viss press). Tävlingen hette förresten "två generationer" och går ut på att man ska tävla ihop med sin förälder och slå varannat slag. Det var mycket trevligt att få umgås lite med pappan på egen hand för det händer FÖR sällan. vi fick 74,6 netto och det var väl inte illa pinkat. 18 plats var inte så bra men med tanke på att vi trodde att vi skulle komma sist så ska vi väl vara nöjda. Tack pappa för en trevlig dag.






NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK