Nu börjar allvaret

     Publicerat den  2008-08-13 › 14:21:03
     under My Freakshow 1 kommentarer
Idag är en ny dag och jag känner mig trött och sliten. Jag är inte alls van vid att jobba såhär mycket som jag gör nu. att gå upp 06.00 har nu satt sina spår. Svarta ringar under ögonen, dricker brutala mängder kaffe, ofixat hår och totalt hängig. Jag brukar vara stolt över mitt osminkade utseende men nu börjar jag dessvärre tvivla på detta. Det är ingen skönhet jag ser i spegeln när jag kommer hem från jobbet direkt. Så nu har jag bestämt mig för att ta mig i kragen och det är hårt. Jag bör sluta dricka så fruktansvärt mycket kaffe. Det påverkar kroppen och inte på ett positivt sätt. Att sitta med "kaffedarr" när man måste ha full koncentration på denna datorskärm är inget jag föredrar. Grönt te ska bli min nish. Lägga mig i tid kan också vara bra eftersom jag föredrar 9 timmars sömn varje natt. varken mer eller mindre är bra.

Jag har även införskaffat mig ett träningskort på Maeks så det ska bli träning av också mina damer och herrar. Ja men:)

nu sitter jag på jobbet och jar tagit mig en liten rast från mitt hårta arbete. Men jag har ett roligt jobb också så jag ska absolut inte klaga. Jag arbetar me dså många olika saker inom koncernen och nyss hade jag mina första kunder på Frippes Golv. Det var jätte roligt och jag klarade mig riktigt bra:D Nu ska jag fortsätta ett tag till. 9 timmar idag med, sedan åker jag och älskling hem till syster på födelsedagsmiddag. grattis syster 32 år:)


mamma Kallin ›

Tack Moa för bloggen. Nu kan jag få veta vad Ni har för Er och hur Ni mår. Peter vet ju inte hur man använder telefonen och så sover han när jag är vaken. Kram på Dig

Datum: 2008-09-03 Tid: 19:24:53



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK