bokad sen 1 advent. pust och frust

     Publicerat den  2008-12-09 › 09:53:57
     under My Freakshow 1 kommentarer
29-30 november - Adventskurs med MUF
2 december - möte med folkrörelserådet på landstinget
3 december - styrelse möte med bildningsstyrelsen
4 december - julbak med småbarnen
6 december - julfest med jobbet
8 december - möte med förbundsstyrelsen (m)
9 december - vårdcentralen 11.30
9 december - middag hos mamma och pappa samt bak av krabilurer
10 december - koncert, Volbeat
11 december - styrelsemöte (m avesta)
12 december - eventuell trip till Angelica i Gävle
15 december - riksdagen med kampanjgrupp (m)
19 december - liten jul i Buskbo
23 december - julbad med Johanna och Carolina
24 december - julafton hos Pontus och Malin


Ja herregud, ni kanske inte tycker att det verkar vara så mycket men det tycker faktiskt jag. Sen ska man hinna jobba också. Pust och frust. Inte konstigt att man inte hinner med att skriva i bloggen. Detta är inte allt bara dessa datum jag har i huvudet.

ja julfesten var totallyckad sitter och väntar på lite bilder som man kanske kan slänga upp här. Vad vet jag :)

Igårkväll bestämde jag mig för att jag skall skaffa abonnemang på telefonen. Kontatkort suger totalt. Har aldrig känt mig så låst som jag gjorde igårkväll, ingen dator, telefon eller bil så det slutade med att jag sprang till jobbet 00.30 för att hämta bilen och få kontakt med omvärlden. I det ögonblicket så tänkte jag. ALDRIG MER KONTATKORT. Så nu letar jag i jungeln av abonnemang efter ett som passar mig.


issapissa ›

Moa din saknade lilla buskboa, hörde att du skulle dra till Malmö?! Vad sägs om att ses nångång nu i jul, kanske bada i tunnan som förr i tiden, och snacka skit? :D Kramar!

Datum: 2008-12-19 Tid: 18:46:51



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK