En fantastisk afton

     Publicerat den  2008-12-11 › 11:48:55
     under My Freakshow 0 kommentarer
15.27 hoppar jag in i bilen med ett glatt gäng bestående av Peter, Lillis, Emma och Jocke. Vi ska åka på VOBBE!!!
Runt 18.00 så klampar vi in på BK för att käka lite efter det så kikade vi in på O'laerys (kan det stavas så?). Där inne mös vi med Baileyscoffe m.m. 19.50 var det dags att bege sig till Kulturhuset i Örebro för att ställa sig i den mycket långa kö som slingrade sig runt huset med folk som var lika förväntansfulla som vi. Väl inne köpte älsklingen en t-shirt till mig som var jätte fin som jag naturligtvis trädde på kroppen snarast möjligt för att sedan placera sig på den övrevåningen för att skåda ner på förbandet The Scamps??. De var helt sjukt söta, porrstjärnemustach och deras sugrörssmala ben indragna i de tajtaste byxor jag sett på en karl. Ja de var söta. Ganska bra också skulle jag vilja påstå. Runt 22.00 släcks alla lampor och det är dags för de som vi alla har väntat på VOLBEAT. Det finns inte ord för hur bra de var. Jag skulle vilja stäcka mig till att det var den bästa konsert som jag har varit på. Emma fick flörta med Mikael (sångaren i bandet) och Jocke fick ett signad trummkock/bricka/symbal/nåntingnånting. Det enda som jag är Liiite besviken på är att de inte spelade "I only wanna be with you", enligt mig är det den bästa låten som de har gjort, jag gillar inte covers sådär jätte otroligt mycket men deras version är fan bättre än originalet så det var lite av en besvikelse men det gråter jag inte över eftersom de spelade en massa andra kanonlåtar. Om jag hade tid så hade detta blivit ett fruktansvärt långt inlägg men eftersom jag lär jobba arselet av mig idag så är det bäst att jag slutar nu. Återkommer väl senare när hela aftonen har fått sjunka in lite. :)

ååh förresten så såg jag på postens paketspårning att min telefon är skickad och bör anlända imorgon. JAAAAAAAAAAA....





NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK