Färgade linser, inte helt dumt

     Publicerat den  2008-12-16 › 08:50:30
     under My Freakshow 1 kommentarer
Jag läste på www.fargadelinser.se att man får ett par färgade linser helt gratis om man skriver ett eget blogginlägg om färgade linser. Så det kan väl vara värt att testa om man får ett par med posten eller hur det nu är. Ni kan själva gå in och kika på länken.

Personligen så tycker jag att det kan vara snyggt med färgade linser och jag har tänkt att jag skulle införskaffa mig ett par nu i dagarna och då kändes detta som ett ganska bra alternativ och se ifall jag trivs i dem. :) Sitter nu och funderar på vilken färg man skall välja när man är så himla blond som jag är.

Känns hur som helts super spännande att få ett par nya linser med posten, nu ska jag kika in och välja färg.


Anonym ›

Funkade det då?

Datum: 2008-12-19 Tid: 18:50:52



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK