Influensa såhär lagomt till jul

     Publicerat den  2008-12-20 › 11:53:16
     under My Freakshow 0 kommentarer
I tisdags så gick jag som ni vet till läkaren, fick medicin bla bla bla. I onsdags lunch gick jag hem från jobbet pga mina jävla öron som inte slutar värka. Men när jag kom hem, la mig på soffan för att slappa lite så kom jag bara inte därifrån. Som en blixt från ovan så fick jag hög feber, hosta och värk i lederna, med andra ord influensa. Så jag har varit liggandes sen dess, jag har inte ens orkat tagit upp datorn, inte orkar ätit eller gjort någonting annat. Nu har jag i alla fall orken att ta fram datorn. Stackars älsklingen har också börjat känna av det som jag har nu. Tycker så otroligt synd om honom så att jag bara vill gråta. Men det är inte så lätt att gömma sig när vi bor under samma tak, jag vill inte att han ska bli sjuk så jag tänkte att jag kanske skulle pallra mig ner på stan och köpa lite grejer på apoteket som kanske håller honom frisk. Är inte alls rättvist mot honom att han måste bli sjuk bara för att jag har blivit det.
Har också hittat en till julklapp till min älskling som jag vill skicka efter men det kanske är för sent nu. :(

hörs.





NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK