Jag blir ny

     Publicerat den  2008-12-10 › 12:26:27
     under My Freakshow 1 kommentarer

Idag har jag taigt mig i kragen och beställt ett mobilabonnemang till mig. Jag är trött på att vara utan pengar på kontantkortet och ha min gamla sunkiga telefon. Så därför beställde jag även en ny telefon. :) Och med tanke på att jag har haft samma nummer i 10 år så drog jag även till med ett nytt nummer. :) Det känns fruktansvärt bra och allt detta för en liten ynka peng i månaden. Så nu mina damer och herrar blir jag ny.
U p p g r a d e r a d.

Så ut med det gamla

och in med det nya


Nu ska jag åka hem och käka lunch eftersom jag glömde matlådan hemma IGEN.



Johanna ›

har du kvar din gamla?:P jag kan fan köpa den av dig isåfall.. skitsnygg ny lur förresten! pussen<3

Datum: 2008-12-17 Tid: 12:25:16



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK