Julmys på jobbet

     Publicerat den  2008-12-17 › 11:58:37
     under My Freakshow 0 kommentarer
Har tagit mig till jobbet idag, var väl kanske inte det smartaste av alla drag man kan göra eftersom jag mår så jäävla dåligt igen. Men jag kan liksom inte vara hemma från jobbet just nu, har för mycket att gör a för att hinna vara sjuk men nu orkar jag inte mer. Ska packa med mig jobbet i väskan och ta hem det. Men det hr ändå varit mysigt att komma hit och träffa Anna-Lena, det var faktiskt det som övervägde att stanna kvar och inte ta hem allt på en gång. vi sitter och jobbar, pratar och lyssnar på www.julradio.se . Mycket mysigt måste jag säga. :) Nä  nu börjar det närma sig lunch och då ska jag packa ihop och knalla hem.





NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK