konstigt att det värker

     Publicerat den  2008-12-09 › 13:40:20
     under My Freakshow 1 kommentarer

Har kommit tillbaka från vårdcentralen.
Det rann tydligen så mycket var i mitt högeröra så att sköterskan inte såg trumhinnan på mig. F r e s h. Så hon fick lov att kalla in en läkare för att kunna få någon ordning på mitt öra. Någon jävla infektion sa han, har fått salva att smeta i örat 3 gånger om dagen i en vecka och är det inte bättre då ska jag få starkare medicin. k o n s t i g t   a t t   m a n   h a r   o n t  !
Det var tydligen viktigt att vila också. Efter varje gång jag har droppat in salvan. Suck.



Sandra ›

Men STACKARE! Det där lät fan inte kul.. Hur fick du så?

Datum: 2008-12-10 Tid: 19:42:59 BLOGG: http://iliveinacake.blogg.se/



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK