Lilla Dalkullan

     Publicerat den  2008-12-16 › 20:10:25
     under My Freakshow 4 kommentarer
Jag har tänkt mycket på flytten till Malmö och ser mer och mer fram emot det. Jag har tänkt mig att jag ska ha en avskedsmiddag fast på ett glatt sätt, när jag funderade på vilka darlings som ska komma så slog tanken mig att Lilli inte kan komma. Hon bor långt uppe i Norge och det gjorde mig väldigt ledsen eftersom vi har hängt ihop så länge. Men alla flyger ut ur det trygga fågelboet Avesta till bättre ställen, mer spännande ställen. Lilli till Trysil, Elin till Stockholm, Linda och Angelica till Gävle och så vidare. Så det är dags för mig, oss nu. Jag sitter just nu och tittar på Sex And The City, avsnitten då Carrie flyttar till Paris med Alexandr. Känner igen mig lite i hur hon kände innan hon flyttade, visserligen är det bara på film men man kan ändå känna igen sig lite. Alla frågor hon får och alla frågor hon ställer sig själv. Det enda som skiljer är väl att hon var osäker på om hon ville flytta med medans jag är helt säker på att jag vill flytta ned, tillsammans med Peter. Ja nu har jag skrivit mycket om våran flytt men jag tycker att det ska bli så spännande.

Man kan ta flickan ifrån dalarna, men man kan aldrig ta dalarna ifrån flickan.

Kort info tisdag 16 december
Jobbade på IT-huset idag,
13.00 möte med doktorn igen med tanke på att mitt öra värker sönder snart.
Min dom: Öroninflammation innanför trummhinnan. enligt doktorn så var det mycket ovanligt för en vuxen, det har även satt sig lite på balansnerven så jag mår ständigt illa. Tyckte att jag mådde hyfsat bra igår men idag har det varit ren katastrof. Men nu har jag äntligen fått penicillin så att jag förhoppningsvis blir frisk.

nu ska jag fortsätta att glutta på sista avsnittet på season 6. sista avsnittet av alla :( buhu. Men det var lite av vad jag hade i tanke när jag köpte boxen för några veckor sedan att titta igenom hela boxen från första till sista avsnitt och sedan börja om med favoriterna:)


Anonym ›

Krya på Dig Moa Du hinnner till jul om Du tar hand om Dig. Tack för kortet

Kram, och krama Peter riktigt hårt från mig

Datum: 2008-12-16 Tid: 21:36:40
mamma Kallin ›

Krya på Dig. Om Du tar hand om Dig hinner Du bli frisk till jul.

Tack för kortet.

Kram. Krama Peter hårt från mig.

Hälsa mamma

Datum: 2008-12-16 Tid: 21:40:15
Stefan W ›

Nanana, checka bloggen! :d

Datum: 2008-12-16 Tid: 21:44:57 BLOGG: http://stefanweei.blogg.se/
Anonym ›

Trevlig kväll! :)

Datum: 2008-12-16 Tid: 21:45:33 BLOGG: http://emmiealina.blogg.se/



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK