Lösningarnas vecka?

     Publicerat den  2008-12-02 › 19:34:47
     under My Freakshow 0 kommentarer
Med tanke på att jag inte har skrivit på ett helt jävla tag efter några veckor av full aktivitet så kanske ni undrar varför? Brist på inspiration säger jag till mitt försvar och kan berätta kort vad som har hänt sedan sist. Fredagen var en fin tillställning då vi var ut och åt på Kingen för att Adde hade fyllt år. 23 sa han själv men det vet väl alla att det inte är sant. haha. Kvällen var mycket trevlig och jag fick umgås och prata gamla minnen med Fhanny, det var helt fantastiskt då vi inte har pratat med varandra på jag vet inte hur länge och även om jag skulle veta det så skäms jag för mycket för att berätta för vi har ju känt varandra så himla länge. Tack så mycket för en trevlig kväll alla människor:) Lördagmorgon bar det av upp till Falun för en traditionsenlig Adventskurs med MUF, många av er vet säkert inte ens att jag är med i MUF eftersom jag förmodligen aldrig har nämnt det men det är jag och jag tycker att det är förbannat kul att vara politiskt aktiv. Kan faktsitk kalla mig politiker eftersom jag får arvode för det jag gör. Gött för en 19 åring tycker jag. Bra kämpat migsjälv. Ja i alla fall, det var den 4:e adventskursen som jag har varit på nu och det var mycket trevlig, drev dock taxiverksamhet under både lördag och söndag eftersom det inte fanns några fler körbara människor förutom Elin som tog några lass på lördagen men faaan vad mycket folk jag har skjutsat, tur att jag fick låna pappas pärla annars hade jag nog gett upp för länge sedan. Men jag var mycket uppskattad och det hade inte löst sig om inte vi hade haft bil. Igår så var det en fullspäckad dag på jobbet och efter det så åkte jag och tatuerade mig. Hihi, jag har blivit snygg måste jag säga. Peter berättade också att damen med lägenheten i Malmö har skickat kontrakt med posten som vi skall skriva på för att få hyra den så den delen är också löst precis som mitt jobb. Så nu har vi lägenhet och jag har jobb, hur bra kan det bli liksom? :) Såg att det fanns nyfikna på vad jag ska jobba med därnere och det kan jag väl förstås berätta. Jag ska bli försäljare av rengöringsmedel men vad fan, det är ett jobb liksom. Det känns faktsitk väldigt bra. Jag och Nils var till landstinget idag för att söka bidrag till MUF och vi fick gott betyg, vi var helt klart bäst av alla berättade dem och vi fick HÖGSTA betyg. Känns så jäävla gött att det är löst nu. Jag är mycket stolt över mig och Nils som klarade av det.

Nu har det blivit ett virrvarr av massvis med information men det var bara för att komma ikapp med mitt skrivande:) Ååh har fått massa paket från Bluebox nu också som jag har beställt, så himla smidigt att de slår in dem åt mig.. :)

Haaa deeeet.





NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK