Nu börjar julefriden att infinna sig

     Publicerat den  2008-12-25 › 18:00:50
     under My Freakshow 1 kommentarer
Dagen efter julafton och det känns så lugnt och skönt. Vilken fin afton det var igår. 17 stycken var vi som härjade runt hemma hos Pontus och Malin. Min hemmagjorda glögg gjorde succé och lika så min jansons frestelse. :) Barnen fick så himla mycket julklappar så att Agnes inte ens orkade öppna alla sina. Haha, gumman. Jag kanske lägger upp några bilder när jag lär mig hur jag gör med min nya telefon. haha. Jag är inte sådär fasanfullt teknisk av mig men det ger sig väl med tiden.


mamma Kallin ›

<god fortsättning. Skönt att höra att Ni kom på benen till jul, eller var det bara Du. Vi var bara 2 som härjade runt så här var jätte lugnt och skönt. Krama Peter

Svärmor

Datum: 2008-12-25 Tid: 20:46:16



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK