Rens rens, kläder veck

     Publicerat den  2008-12-15 › 22:48:48
     under My Freakshow 0 kommentarer

Jag var ut till mor och far en sväng nu på eftermiddagen för att rensa det sista bland mina kläder som jag har lagrat tillfälligt därute tills vi flyttar. Men mamma hade nu tröttnat på mina 4 säckar som stod uppe på gästrummet och samla damm så jag fick lov att rensa. 1 säck tror jag att jag sparade så det var en ganska bra rensning ändå. Slängde massa kläder som jag verkligen inte behöver längre och även om jag övervägde att behålla dem så visste jag att det finns andra som behöver dem bättre, fattiga barn i andra länder. Jag lämnar alltid in mina gamla kläder på insamlingar. De gör sig bättre nere i u-länderna än i sopvärmevärkets brännare. Känns ganska skönt också att veta att de kläder som jag har kvar är kläder som jag använder och inte har sparat bara för att de var dyra eller var en present. Känns fruktansvärt skönt att ha rensat. Bla bla bla. Sitter fortfarande och funderar på om jag ska skicka in min insändare eller inte, mamma och Inger tyckte att den var skit bra men det vågar väl kanske inte säga någonting annat heller. Haha. Vi får se hur det blir, annars lägger jag väl upp den på Politik By Moa. :) Vi får se vi får se.

Nu ska jag gå och lägga mig.
sov gott
/M






NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK