Santa Baby, I wanna a yacht

     Publicerat den  2008-12-11 › 14:55:43
     under My Freakshow 0 kommentarer
"Let it snow". Lyssnar på julskivan som jag fick på Preem igår och den är faktiskt riktigt mysig. Track 5 är luugnt den mysigaste - Eartha Kitt - Santa Baby. Så jävla mysig, så mysig att jag nästan glömmer bort min fruktansvärda öronvärk och då är den fan mysig.

Santa honey, i wanna yacht and really that's
Not a lot
I've been an angel all year
Santa baby, and hurry down the chimney tonight.

p u s s på den alltså.

Anledningen till att jag har skriva här egentligen är för att min dator har fuckat ur eller om det är Swedbanks hemsida som har fuckat ur, kan i alla fall inte skriva ut underlag till min bokföring. Fuckat, fuckat, fuckat. Bara att försöka hitta annat att göra och lyssna på Santa Baby ännu en gång. kollegorna lär ju kunna den utantill snart alltså men så länge de itne säger åt mig så tänker jag spela den om och om igen. :)

Santa baby,  just slip a sable under the tree, for me
I ' v e   b e e n   a n  a w f u l   g o o d   g i r l






NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK