Varför blir vi aldrig friska?

     Publicerat den  2008-12-28 › 11:56:38
     under My Freakshow 1 kommentarer
Som överskriften lyder så är vi inte friska än. Varjen jag eller Peter. På julafton var vi helt okej. Hostade ikapp dock men ändå kanska så skapligt pigga. Men sen hände något. Så nu har vi ont i kropp och hals och hostar slemklumpar utan dess like och jag M Å S T E jobba imorgon och få undan allt som jag har dragit på mig nu när jag har varit sjuk så att vi kan dra upp till stugan sen. Men jag känner mig inte alls motiverad att gå till jobbet imorgon när jag känner mig såhär dålig. Jag kommer köra ut mig totalt imorgon men det kan det kanske vara värt om det betyder att vi kan åka imorgon. Något som är både skönt och jobbigt där uppe är att man inte har någon täckning på telefonen om man har tele2 som jag precis har bytt till men det är nog hälsosamt att ha telefonen avslagen mån-fre eller nu om det blir tis-fre. Vi får se.

Nu ska jag ta och göra milkshake tror jag. Var förbannat sugen på det när jag vaknade så jag kan nog inte låta bli.

hejsanhopp


mamma Kallin ›

Tråkigt att höra att Ni inte är OK. Trodde faran var över. Hoppas det ordnar sig. Åka till fjälls verkar helt OK. Vi har tänkt oss fira tolvslaget vid Alvedsjö bodar och kolla fyrverkerierna på fastlandet. Annars går vi här och hostar. snorar och snickrar. Gäststugan börjar ta form och är i det närmaste klar så när som loftet. Gott Nytt År och krama Peter

Datum: 2008-12-28 Tid: 20:51:12



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK