Fun stuff

     Publicerat den  2008-11-21 › 18:19:33
     under My Freakshow 1 kommentarer

Klockan är 18.08 och jag mår faktiskt helt okej. Sitter i soffan och kikar ut över det nystädade vardagsrummet, den fräscha doften av rengöringsmedel tränger in i min näsa och det känns fantastiskt att faktiskt känna flera olika dofter igen. Jag har precis målat mina naglar med det fantastiska calcium gel-lacket som jag köpte för ett tag sedan och det fräschar verkligen upp naglarna. Någonting som alla bör ha. De får en fin naturell nyans och de blir så otroligt hållbara.


 
(Dock inte detta jag har, men jag tycker verkligen att man bör ha ett)

Jag kan även berätta att det är nog lite farligt att ligga hemma och vara sjuk i flera dagar, eftersom man varken orkar eller känner för att göra så mycket så har i alla fall jag typ bara tittat på Sex and the city och jag har blivit ännu mer beroende av det än vad jag var innan. Shit.

Nu ska jag dricka te och kurera mig inför Linneas farvälfest imorgon. Vad ska man ha på sig?? Förslag mottages, tack :)



Sandra ›

Åååååh, det där lacket lär jag inskaffa.. Vart har du köpt det?

Datum: 2008-11-25 Tid: 07:50:13 BLOGG: http://iliveinacake.blogg.se/



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK