God morgon folket

     Publicerat den  2008-11-26 › 08:05:05
     under My Freakshow 0 kommentarer
Sitter här hemma vid köksbordet och morgonsurfar inte innan jobbet. Anledningen till att jag har tid med det är för att jag väntar på pappis som ska skjutsa mig till jobbet då jag blev helt utan bil igår. Men men man överlever väl utan bil några dagar. Måste ju öva inför Malmö, tror inte att min bil följer med på resan till en början i alla fall.

Morgon:
Är det någon som hinner allt de tänkt göra på morgonen eller är det bara jag som är sjukligt morgontrött? Jag orkar knappt upp ur sängen och nu har jag även börjat med att sitta på golvet i duschen när jag duschar för att jag är för trött för att stå. Vart är jag påväg någonstans? Nu i dagarna kan jag förstå att det är för att jag sover så fruktansvärt dåligt när Peter inte är hemma, men annars då? Varför är jag som en zombie på morgonen?

Nu kommer pappa.
Ha det.





NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK