Grattis till mig och mitt nya jobb i Malmö.

     Publicerat den  2008-11-25 › 19:55:29
     under My Freakshow 3 kommentarer
Japp ringde en snubbe från ett jobb som jag har sökt. Det är så pinsamt att jag inte ens kommer ihåg att jag har sökt det men det var ju trevligt att jag fick det haha. Visste att jag skulle ha skrivit ned alla jobb som jag har sökt men men. Jag har varit helt lycklig hela dagen för jobbet och det känns så jääävla skönt att ha rutiner där nere också. måndag-torsdag 7.30-16.30 och fredagar 7.30-15.00 med fullt betalt. Perfekt att få gå tidigare på fredagar:). Så måndagen den 2 februari börjar allvaret.

Sov skit dåligt i natt för att Peter inte var hemma och är så jäävla trött nu, och för att jag sov dåligt så har förkylningen blivit värre. Har så jääääävla ont i mina öron. Men vi får väl se hur det slutar.

See yaaa..



Sandrojja ›

Fan så jävla fin du är Moa!! Älskar din frippa!

Datum: 2008-11-26 Tid: 10:26:06 BLOGG: http://ilieinacake.blogg.se/
mamma Kallin ›

Vad är det för jobb då Moa?

Datum: 2008-11-28 Tid: 08:24:35
nyfiken läsare ›

Grattis till jobbet!

Vad är det för jobb då? =)

Datum: 2008-12-01 Tid: 03:12:35



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK