Häjdå Lilli

     Publicerat den  2008-11-23 › 13:43:39
     under My Freakshow 1 kommentarer
Gårkvällen var mycket trevlig, men med en sådan liten sorgsen känsla av anledningen til fin party. Lilli flyttar. :( Nu ska vi skiljas åt. Vi som till och med låg på BB ihop. 20 och 21 mars, jepp det är vi det. Jag kan inte fatta att vi kommer bo så långt ifrån varandra helt plötsligt, och ännu längre blir det när vi flyttar till Malmö. Det är 82,4 mil från Malmö till våran stuga och från våran stuga är det ca 10 mil till Trysil så om man skullle åka den vägen så är det alltså 92,4 mil till Lilli från mig. LÅÅÅÅÅÅÅNGT. Damn it. Men jag är stolt över henne som vågar flytta helt ensam upp dit och jag är helt säker på att hon är stolt över mig också och vi kommer alltid att finnas för varandra det vet jag. :) Dessutom så är det inte för alltid som vi kommer bo nästan 100 mil ifrån varandra. Well well. Jag har mycket tok att berätta om den tokan men det kan vi ta någon gång när jag saknar henne som mest:)

Väduren 21/3-20/4
Söndagen bjuder på oväntade nöjen. Något riktigt festligt händer. Kanske ett alldeles oväntat besök.

What?! Det är söndag liksom, festligt? hrmmf.. ?

See ya


lilli ›

aaw aaw aaw, va söt du ääääär!! i love you <3

Datum: 2008-11-23 Tid: 14:19:04 BLOGG: http://lbelin.blogg.se/



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK