In the end it´s all about love!

     Publicerat den  2008-11-11 › 20:31:21
     under My Freakshow 0 kommentarer
Ja dra mig åt sidan vad mycket som har hänt sen sist. Gosh, gosh, gosh.  För det första kan jag tala om att jag inte har köpt en ny lägenhet, jag har sålt min lilla 1:a och flyttat in hos min käraste och dyrbaraste. Ja, ni har säkert redan förståt vem men jag kan ända tala om det, Peter :). Är vi sambos nu? Räknas det som det eller räknas det bara som det när man har packat in alla sina saker och tar över halva stället? Nääe!? Sambo it is, hjärtat har ju så snällt och sött gjort plats för mina kläder i halva garderoben och en byrå. Världens bästa älskling, puss:* Jag har även fått två hyllor i badrumsskåpet för mina prylar. Jag kände mig så otroligt välkommen när jag tog mitt pick och pack för att flytta in. Så just nu så kan jag nog inte må bättre, jag bor ihop med den jag älskar, vi flyger strax ifrån denna allmänt grådaskiga stad till Skåneland tillsammans. Livet leker, eller? Ja det kan man verkligen säga förutom att vi inte har något boende i Malmö än och jag har inte något jobb. Svettigt läge. Men på något sätt så löser det sig för "in the end it´s all about love". Precis så vill jag uttrycka mig. Me like.

Nutid
Rosa hår, kortklippt och god damn jävla läcker. Absofuckinglutly!
"Jag känner mig lite som P!nk i håret och hon är ju för jäävla läcker"

Bye for now





NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK