Julklappar ?

     Publicerat den  2008-11-25 › 22:50:35
     under My Freakshow 0 kommentarer

Åh vad det är svårt att hålla i pengarna när man har fått lön men det måste man. Har dock beställt lite julklappar från Bluebox men det måste man göra. Ska försöka att inte köpa någonting till mig själv innan alla julklappar och räkningar är betalda, har iofs bara 1 räkning den här månaden men ändå. Det finns någonting som jag måste köpa och det är någonting snyggt att ha till min tyllkjol på julfesten. och skulle egentligen behöva några långärmade bastoppar nu när det börjar bli kallt också. 2 kan man väl få köpa? Det är inte lätt att få något bra svar ifrån sigsjälv i det här läget heller. Jaja, det löser sig väl och förmodligen så köper väl jag någonting till migsjälv ändå. :)

Här kommer lite bilder från mitt och Linneas pepparkaksbak som vi hade i söndags. Typiskt att vi brände en plåt men det viktiga var faktiskt att vi spenderade tid med varandra nu innan hon flyttar. puss

 

 
  
  





NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK