Längtan

     Publicerat den  2008-11-18 › 17:51:41
     under My Freakshow 0 kommentarer

Det finns många saker man kan längta efter, och om man lever mitt liv så längtar man efter väldigt många saker på en och samma gång för tillfället.

  • Jag längtar efter min lön som kommer om 1 vecka
  • Jag längtar efter att få åka och julhandla
  • Jag längtar efter julafton som jag ska fira med min älskling hemma hos min storebror
  • Jag längtar efter att få åka upp till stugan och snön för att leva loppan på skoter och skidor
  • Jag längtar efter att få flytta till Malmö tillsammans med mitt hjärta
  • Jag längtar efter att få reda på svar från alla jobb jag har sökt
  • Jag längtar efter att få strosa omkring på gatorna i Malmö (kommer förmodligen gå vilse men vad gör det?)
  • Jag längtar efter att få julbaka med mina små pluttar den 4 december
  • Jag längtar efter en massa mer men jag orkar faktiskt inte skriva ner allt.

Jag har sökt ca 5 nya jobb i Malmö idag och en ringde tillbaka direkt och frågade om jag kunde komma på intervju på torsdag men det känns som att det är lite tidigt, det är ju trots allt 65 mil. Lite vill man kunna planera så det blev tyvärr inget där. Typiskt. Får hoppas på det bästa angående alla jobb som jag har sökt hitills. Har faktiskt tappat räkningen på hur många det är men om jag hade varit lite smart så skulle jag ju kanske ha skrivit upp det men det löser sig väl:)

Dagens:
Mina mörka Filippa K jeans, randig tisha, benvärmare, stövlar och sjal. Slog till med en sportfrppa idag också.
(någongång ska jag börja ta kort på dagens men ja, som sagt, någongång.)
see ya






NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK