Min pappa

     Publicerat den  2008-11-11 › 20:41:14
     under My Freakshow 0 kommentarer

Min pappa är en man som jag ser upp till. "När jag blir stor vill jag bli som min pappa", så har jag alltid sagt i hemlighet till mig själv när jag var liten och kanske ett och annat gosedjur har fått lyssna. Jag kom att tänka på min pappa och att det var farsdag i söndags, pappas dag. Att man som förälder får en egen dag 1 gång om året då kanske barnen uppvaktar en eller liknande. Min far var inte hemma på sin dag men han fick i alla fall en liten present av sin yngsting till dotter. En Snöskyffel eller spade om man vill kalla det för det. Han blev jätte glad att för en gångs skull inte få kalsonger eller strumpor eller för all del trisslotter. Jag och Peter var fyndiga tyckte jag som hittade en sån fin "spade" till min far.

Min far är en fadersidyll. Min far är en sådan far som inte växer på träd. Min far är en man som är i sina allra bästa år. Min far är en fantastisk man.






NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK