Sex and the city

     Publicerat den  2008-11-12 › 21:37:05
     under My Freakshow 1 kommentarer

Idag ringde en snubbe om ett jobb i Malmö, möte när vi har flyttat ner och om jag fortfarande är intresserad när han ringer i december igen är jobbet mitt. Yäääii.. Allt löser sig som sagt. Tänker ändå söka fler jobb. Arbetstiderna på den där firman var inte jätte grymma, 13-21. Men bättre än inget alls kan man ju säga. Mycket bättre än inget alls. Men imorgon ska jag göra ett "jobbsökarryck". Åker till jobbet 1 timme tidigare än vanligt som jag bara kan spendera med att söka nya jobb i Malmö, Lund och Köpenhamn. Önska mig lycka till, nu ska jag krypa ihop till en liten boll och titta på Sex and the city h nu när Peter har åkt till jobbet.

Dagens:
Pälsväst, spetsleggings, poloklänning, skinnstövlar.  HOT!

Puss



Sandra ›

Whaaaat, ska du flytta till Malmö?? Lycka till med jobbsökandet :)

Datum: 2008-11-13 Tid: 07:01:43 BLOGG: http://iliveinacake.blogg.se/



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK