Sick of being sick

     Publicerat den  2008-11-20 › 12:21:32
     under My Freakshow 0 kommentarer
Ja nu börjar det bli jobbigt alltså. Jag har den värsta förkylnigen ni kan tänka er och jag har inte varit utanför dörren sen i tisdags. Jag har ingen ork i kroppen. Jag har varit halvsjuk i 2 veckor men nu är det fan illa. Världens hosta och hes som en kråka. Plus att allt luktar hjortronsalt och det mesta smakar snor. Yippie för att vara sjuk. Nej nu ska jag kolla ut lite julklappar på bluebox. Jag kan ju ändå inte gå ut för då blir jag väl ännu sjukare.

Nämnde jag att jag har sovit i 13 timmar i natt? De säger att den bästa medicinen mot sjukdom är att sova, i alla fall i mitt fall.

Dagens:
Mjukbrallan, svart linne


Totalt rätt


see ya





NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK