Sickylicious

     Publicerat den  2008-11-13 › 16:45:54
     under My Freakshow 1 kommentarer

Då var man sjuk igen då. Damn it, bara för att jag är tröttast i världen och jätte mottaglig för virus. Blä på det.
Sökte två nya jobb idag i Malmö och hoppas att de svarar snart. Kändes rätt bra måste jag säga. Hoppas att de gillar mig och mitt CV. Men vi får väl se. Man kan inte vara säker på någonting som har med arbete, affärer m.m att göra förrens man har skrivit avtal. Det har då jag lärt mig.

Dagens:
Tyllkjol, svarta strumpbuxor, benvärmare, turkos stickad kofta, pälsväst och svarta skinnstövlar.
Kommentar av Tjalle på jobbet: Fan vad du har blivit modern nu då, är det bara för att du ska vara modell i Malmö sen?

Haha. Rolig han.

Nu ska vi käka lite thai sen blir det sova av. Me like.

puss



Sandra ›

Haha. Ah för du har ju aldrig vart modern annars :P Kan du inte bilder på dina outfits? Dom verkar så fina!

Datum: 2008-11-14 Tid: 08:34:15 BLOGG: http://iliveinacake.blogg.se/



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK