"varva alvedon och ipren"

     Publicerat den  2008-11-24 › 20:44:26
     under My Freakshow 0 kommentarer
Hmm... Gick till jobbet idag bara för att jag har så jävla mycket att göra efter mina 3 sjukdagar förra veckan. Ringde till vårdcentralen imorse och hörde vad fan det är för fel på mig. Har varit förkyld sen början av november men det var bara en helt vanlig virusförkylning som skulle gå över av sig själv. Genom att varna Alvedon och Ipren ska jag alltså självkurera mig själv. Intressant. well well. Jag har jobbat så jääävla intensivt idag alltså, har gjort så himla mycket mer än vad jag brukar hinna. Okej jobbade 7.30-16.45 med 15 minuters lunch så jag borde ha hunnit en del men det var skoj att vara tillbaka till jobbet och att vara tillbaka till jobbet är även tillbaka till en annan vardagssyssla; hämta brorsbarn på dagis. Men man kan säga att det hör till min tjänst nu. Jag är väl någon form av ekonomiassistentNanny. Det är ganska trevligt faktistk, ska vara barnvakt imorgon eftermiddag också i någon timme. :) De får nyttja mig så länge jag finns in town så att säga.

Josefin har varit in town idag, sviiintrevligt hade vi. Vi härjade runt på stan och handlade lite hemlisar samt åkte till Danne och Erika för att hälsa på och där fick vi även en skvätt mat. Mums. Nu sitter jag hemme och tänkte att min man kanske kommer hem en sväng innan han åker till jobbet, nattjobb i natt och då får man sova själv. Trööök. Kände mig lite töntig när jag kom hem idag strax efter 20.00. Det var helt mörkt hemma så jag trodde att Peter låg och sov så jag smög runt här hemma i 15 minuter för att inte väcka honom och när jag tänkte gå in och pussa lite på honom så insåg jag att han inte ens var hemma. hah. Kände mig skapligt dum då efter att ha tassat runt på tå så tyst så tyst. Shit happens. :) Sånt får man bjuda på och det är sånt som ger livet ett extra leende ibland.

Puss på er





NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK