Jag gråter blod om jag inte får som jag vill!!

     Publicerat den  2008-10-07 › 15:55:18
     under My Freakshow 1 kommentarer
Ja mina damer och herrar. Jag har varit och tittat på en lägenhet nu, och den föll mig i smaken direkt. Självklart så behöver den en renovering a lá Karlsson men det är det som jag har längtat efter. Att hitta en lägenhet som jag bara får göra om precis som jag vill ha den utan gränser. Jippie. Jag hoppas att jag får den och det är där det kommer in med att gråta blod. Får jag den inte så kommer jag nämligen att gråta blod och det är helt säkert. Nu ska jag åter igen åka och hämta brorsans barn på dagis, vad skulle han göra utan mig? Jag är snäll!


mamma Kallin ›

Jag håller tummarna!

Datum: 2008-10-07 Tid: 17:34:19



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK