Magsjuka och fejkpälsar

     Publicerat den  2008-10-14 › 09:03:59
     under My Freakshow 1 kommentarer

God morgon! Blev tvungen att åka hem från jobbet igår för att jag blev magsjuk, så nu är jag hemma och bara tar det lugnt och hoppas på att jag ska bli frisk idag.
Jag har tittat på "vakna med the voice" hela morgonen och blev helt kär när Elin Kling kom in och visade fejkpälsar till budgetpris. Jag har aldrig varit ett stor fan av pälsar men det var verkligen skiit snyggt och jag måste bara ha en, så när jag får nästa lön så blir det en fejkpäls. Jag vet inte vad det är med tjejer och shopping men jag kände mig inte alls lika sjuk när jag låg och trånade efter de där pälsarna. Nog för att Toaletten kommer vara min bästa vän även idag så hoppas jag på att jag kommer att må bättre.

Ikväll är det en riktig tv-kväll med Desperata hemmafruar och Christine. Toppen toppen.


Såhär såg jag ut i lördags förresten. Hårfix deluxe. Syns inte så bra på bilden dock.



Sandra ›

Åh, vilken härlig blogg, och vad snygg du är Moa! Nu åker du genast bland favoriter :)

Datum: 2008-11-13 Tid: 07:08:40 BLOGG: http://iliveinacake.blogg.se/



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK