Och vart tog den veckan vägen?

     Publicerat den  2008-10-17 › 18:29:32
     under My Freakshow 0 kommentarer
Ja då var det fredag igen, helt wonderful. Det var en och kollade på min lägenhet idag så vi får väl se hur det blir den här gången. Jag hoppas naturligtvis på framgång, men vad ska en 60 årig man med en 1:a till? Det är en fråga som jag förmodligen inte kommer få svar på. Får tacka lilli som var med mig när mannen var här och tittade. Man vill ju liksom inte vara  själv i ett sånt läge. Big no no.

Jag är fortfarande på jakt efter en supersnygg päls till vintern och hoppas på att kunna åka på en shopping tur när jag har fått lön.

Det här blev ju ett ganska meningslöst inlägg, but stil something. :P Ska lägga ner lite mer kropp och själ när jag känner att jag har tid med detta.

Nu ska jag åka hem till Cissi och fika för hon fyller år.

ciao





NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK