Skönt med helg efter en sån vecka!

     Publicerat den  2008-10-24 › 16:02:49
     under My Freakshow 0 kommentarer
Sitter nu på kontoret och gör mina sista minuter innan helgledighet. Ikväll ska jag och hjärtat fira våran 1årsdag och det kommer bli sååå mysigt:)

Den här veckan har verkligen varit hektisk. Jag har skrivit kontrakt med Nathalie och pratat massvis med Jessica. Jag har också haft knaasmycket att göra på jobbet så jag kan egentligen inte gå hem nu men jag lär ju få lite ledigt. Det var skönt att få den efterlängtade lönen också. Nu gäller det bara att inte slösa alla pengar på skitsaker som jag inte behöver. Jag har hur mycket kläder som helst i min garderob och skulle inte behöva köpa några den här månaden. Men jag vet väl hur det blir. Har unnat mig 2 st. Tattoo tidningar idag när jag var och lunchade med therese. "Nordic Tattoo Mag" och "Tattoo Life". Får se  om jag finner någon inspirationskälla. Vet redan vad jag vill tatuera men titta lite skadar väl inte :)





NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK