Trevligheter

     Publicerat den  2008-10-15 › 16:01:57
     under My Freakshow 0 kommentarer

Nu har jag fixat så att min lägenhet kommer ut i annons i Avesta tidningen på fredag. Det verkar inte som att tösen som var så intresserad inte var så intresserad trots allt eftersom hon aldrig ringer tillbaka till mig. Tråkigt är det.
Idag ska jag städa hemma. IGEN. Jag tycker inte att jag gör annat än städar när jag är hemma men det är väl så det är.

Här kommer en liten lista på vad jag skulle vilja hinna med idag:
* städa
* köpa julklappar
* tvätta
* laga god mat
* baka fler olivbollar
* städa garderoben
* sätta ut mina möbler som står i källaren på blocket

Ja vi får väl se hur det blir med det där men några saker ska jag väl hinna göra. Som jag skrev tidigare så vill jag verkligen ha en päls. Jag kan inte släppa tankarna på att köpa en päls så det är något jag bara måste göra. Har även stora funderingar på att köpa en röd lampa på 33 second hand men har inte riktigt tagit mig i kragen att gå in där. Har bara sett den i skyltan när jag har åkt förbi och blivit lite småkär i den faktiskt. Bäst att köpa den innan någon annan kommer på att den är fin.

Jag har setat och dagdrömt om min fina älskling idag också. Jag blir bara mer och mer kär i dig Peter. Du är underbar och så otroligt vacker.

taa-taa






NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK