Algot min gosegrisgosse

     Publicerat den  2008-09-09 › 19:35:53
     under My Freakshow 0 kommentarer

Sitter hos mamma och väntar på att tvätten ska bli klar. Hon är barnvakt åt syrrans lille knodd Algot på 2 år. Mysigaste lilla knodden. Han är så liten och mysig och jätte kramgosig. Springer runt och brummar som en traktor och kramar hårt i sin lilla gula traktor som han alltid har med sig. Världens bästa. Man blir så glad när man får träffa de små liven. Skulle hämta Pontus två knoddar på dagis idag men jag fick med mig tre stycken. Ja alltså jag kidnappade henne inte, det är min andra brors lilla dotter som hoppade in i bilen så glatt så men jäävlar vilket liv det blev. Som de snackade, hela vägen tills vi kom fram. Det var helt omöjligt att höra sina egna tankar och i ett sånt läge är det ganska skönt att de inte är ens egna, man kan lämna tillbaka dem när man har fått sin dos. Dagliga dos skulle jag vilja påstå, jag blir nästan lite sjuk om jag inte får träffa något av mina syskonbarn på någon dag så jag vet inte hur det ska gå nästa vecka men det löser sig väl. Man har dem ju på bild:)

Nu ska jag gå och hänga upp min tvätt sedan bär det av hem till brollan för att göra ännu ett försök att hämta min rosa fina resväska med matchande handbagage.

taa-taa







NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK