Räknar ned tiden

     Publicerat den  2008-09-08 › 16:41:14
     under My Freakshow 0 kommentarer
Nu är det inte långt kvar tills vi sticker till solen. Om fyra dagar så sitter vi på Arlanda, förmodligen helt lyriska och förväntansfulla. Det kommer att bli underbart.

Ni skulle bara veta vilken träningsvärk jag ligger inne med sen benpasset i fredags. Ojojoj, jag kan knappt gå men man får väl skylla sig själv antar jag när man tar i mer än vad man egentligen orkar. Nu känns det att hösten börjar komma, idag börjar vattengympan och nästa vecka börjar powergympan. Det ska bli så jävla skönt att komma igång efter en ganska så halvlav  sommar. Men det förtjänar man också emellan åt. Imorgon hade jag tänkt hinna köra en morgonsim innan jobbet men det är som jag känner idag det. Men när klockan ringer kvart i sex imorgonbitti så är det inte säkert att jag känner samma sak, jag kan tippa på att jag mycket hellre kommer vilja ligga kvar och krama på min darling än att gå till badhuset. Är man inte lat så säg? Badhuset är faktiskt min granne. Jaja.

Och helgen har varit bra?

Jo tack jag ska inte klaga på våran skaldjursfyllda helg. I fredags så bjöds det på (rätta mig om jag har fel) färska smögenräkor. MUMS. Det var så jäääkla gott så vi tröck i oss som två små afrikanska barn som aldrig har sett mat förut. På lördagen så stoppade vi i oss 2 kg kräftor och rosévin därtill som gjorde oss halvgalna, men vad vi hade skoj. Det var mycket trevligt att vara på galej. Hela helgen har jag lekt med min pumpkin och det är inte helt fel det inte. :)
Igår så åkte vi hem till mamma på eftermiddagen för en bit man, det tog emot lite att sätta sig i bilen när man mådde lite halvdåligt men det var det värt när vi kom dit. Mammsen bjöd på kallskuren älg, klyftpotatis, rotfrukter och kantarellsås. Den såsen var den godaste såsen jag någonsin har smakat på och vi njöt igenom hela middagen. Tack mamma för en utsökt måltid. Vi fick även med oss varsin matlåda med denna utsökta mat. Mycket snällt.

Nu ska jag packa ihop mina saker och gå hem för dagen, sitter nämligen kvar på jobbet och jag känner att jag egentligen inte riktigt har tid med att skriva något mer nu. Ska åka och hämta min resväska hos storebror och sedan sticka ned på stan en sväng och kolla ifall Peters present har kommit än. Sen är det bara att käka och sticka iväg på gympa.

Taa-taa





NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK