Så lite tid, så mycket att göra!

     Publicerat den  2008-09-09 › 15:41:37
     under My Freakshow 0 kommentarer

Hur hinner man med?

Idag ska jag hinna med: hämta barn, tvätta, träna, packa, äta och det ligger inte till så att jag kan tvätta hemma hos mig. Neej då. Jag lär ta mitt pick och brassa hem till mamma för att tvätta eftersom jag har sån bra framförhållning och glömt boka tvättid tills vi ska åka. Jag blir så matt på mig själv. Jag är lite virrig nu för tiden. Denna dagen har gått så jävla fort. Känns som att jag nyss kom till jobbet men här sitter man och ska snart åka hem. Inte har jag hämtat min resväska hos storebror heller, inte bra inte bra. Att packa i sista minuten har aldrig varit min grej. Har alltid packat ungefär en vecka innan jag ska åka på semester men inte den här gången. Jag har inte hunnit. Men som om inte det vore nog så visar det sig att det ska regna i Balchik när vi ska vara där. Vad har vi gjort för ont? Ingenting!! Vi förtjänar en fin semester med mycket sol och varma, lata dagar på stranden. Men vi har varandra och vi ska nog hitta på andra saker att göra om regnet öser ned från himlen. Det är jag inte orolig för.

Har även tankar på att införskaffa mig en ny tatuering. Var, hos vem, vad, storlek har jag ännu inte bestämt mig för. Det finns så mycket att välja på och det enda jag vet är att den inte ska sitta på ryggen. Någonting på foten vore snyggt, helst med lite färg. Roliga färger i detta trista väder. DÅ min vän, då blir man glad.

Nu ska jag åka och hämta brollans barn.

tjohej






NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK