Beach 09 ?

     Publicerat den  2009-04-09 › 10:41:52
     under My Freakshow 1 kommentarer
Hej hej hallå hallå !

Hur blir det med beach 09 för min del egentligen, Peter åker hem till Avesta och jag blir kvar här nere för att jobba. Mina nya kamrater här nere jobbar när jag är ledig och är ledig när jag jobbar. Så hmm.. Blir jag själv på beachen så lär jag ta och trimma kroppen lite så att man inte ser patetisk ut. :P haha.

I'm going green. Har väl inte varit jätte duktig med maten här nere men ska skärpa mig nu tänkte jag. Men detta är väl tråkigt för er att höra.

Nu har vi bestämt oss för att åka upp till Öland i alla fall, men om det blir idag eller imrogon vet jag inte heller så ska väl packa nu så att jag har det gjort i alla fall. Köpte en otroligt söt klänning för de sista pengarna på presentkortet. En ljusgrön lite åt gammeldags-mint. Jätte vårig är den så jag slänger väl upp en bild när jag har satt på mig den..

  


mamma ›

Ha så kul på öland. Det kan nog vara rena beachstämningen där nu! Hälsa svärmor!!



kram mamma o pappa

Datum: 2009-04-09 Tid: 15:10:28



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK