city-chic?

     Publicerat den  2009-04-16 › 12:11:44
     under My Freakshow 3 kommentarer
Imorgonförmiddag sticker jag uppåt. Första anhalt blir Stockholmcity för att hälsa på storebror m. familj. Man lär ju passa på att träffa alla när man ändå åker uppåt. Det tar mig 4.25 h att åka till stockholm med x2000 så det är ju en bit kan man säga. Trots att jag reser själv så ska det nog gå bra. Jag tar med mig dator och böcker så att jag inte blir uttråkad. Men vad ska man ha på sig, med sig osv? Åker ju ändå bort i nästan en vecka och vad har man för väska som passar för de dagarna. Man vill ju ha med sig skor och jacka och kläder osv. Men funderar på att ha en svart klänning och spetsleggings imorgon när jag åker, eller ååh jag vet inte. Det ska i alla fall med. Men ska man ha pumps eller converse eller vad sjutton ska man ha på fötterna. Svårt :/ När man kommer till stockholm vill man ändå vara lite city-chic, eller är det bättre att bara vara bekväm? Nääääee.

Well, längtar i alla fall efter att få träffa alla igen. Det känns underbart men jag kommer såklart att sakna min älskade älskling när jag är borta eftersom vi kommer vara ifrån varandra i nästa en vecka :/

Såhär såg jag ut igår när jag träffade Tove för att fira hennes nya jobb :)



lilli ›

sv; förstod dt =) jaaa dt är inte lätt att komma på nånting... kommer du hem till den 9e maj ?? ska ha lite middag då =)

Datum: 2009-04-16 Tid: 12:23:50 BLOGG: http://lbelin.blogg.se/
lilli ›

sv; oki, jag förstår.. jag får komma ner å hälsa på dig sen också!!

Datum: 2009-04-16 Tid: 12:58:18 BLOGG: http://lbelin.blogg.se/
Jenny ›

Jag gilla din blogg Moaa :)

Datum: 2009-04-17 Tid: 10:33:38 BLOGG: http://jempaj.blogg.se/



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK