Cocktails?

     Publicerat den  2009-04-04 › 13:21:47
     under My Freakshow 1 kommentarer
Mmm.. Det fina med att bo i en storstad är att man kan vandra ner till city, sätta sig på en uteservering och ta en cocktail mitt på ljusa dagen utan att någon dömmer en. Jag är sååå sugen på att gå ut och ta en cocktail med någon men Peter ligger och sussar eftersom han var ut igår så han är nog inte så sugen när han vaknar. Tove bor borta i Falserbo och är dessutom sjuk, Josephine har åkt till sin killes sommarhus någonstans och Sara och Ellinora vet jag iofs inte vad de håller hus men ryktades om att Saras pappa var på besök.

Jag är sugen på att dra på mig min nya stooora jeansshorta, mina nya spetsleggings, ett vitt skärp, mina nya skor och mina ray ban wayfarers och bara vara Fabulous. Men när? med vem?

Ååååh. Frustrerad!!!



lilli ›

du vet att JAG hade hängt med dig ut, om jag hade varit liiite närmare....

Datum: 2009-04-04 Tid: 17:39:09 BLOGG: http://lbelin.blogg.se/



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK