Detoxboosta?

     Publicerat den  2009-04-02 › 14:56:06
     under My Freakshow 0 kommentarer

God eftermiddag världen!

Ja då har man blivit krasslig. Väärldens huvudvärk, förkylningsmunsår och ont i halsen. En typisk aprilförkylning om jag får säga mitt. Man vet inte riktigt hur man ska klä sig och igår glömde jag halsduken så idag är jag körd. Var tvungen att stanna hemma från jobbet idag (gjorde mig inte så mycket) och förmodligen imorgon också. Så klantigt av mig att glömma halsduken när man går fram och tillbaka till jobb när det blåser så mycket som det gör här.

Jaja som om det var mitt enda bekymmer, jag vill verkligen upp till stugan i påsk men nu när vi tittade flygtider så går det endast ett till arlanda vid 17.55 och sedan går det tåg till avesta vid ca 20.00 och då kommer  vi komma upp till stugan jätte jätte sent och sen går det inga bra flyg med tåg hem heller. Vi har allt emot oss för att åka hem över påsk. Jag har ALLTID varit i stugan över påsk, ALLTID.

Vad gör man här nere under påsk liksom? Mysa på Kafeer, köpa påskris. Sen då??

Well well. Över till något som har inspirerat mig riktigt mycket nu i dagarna är Detox.
Testade en snabb detoxkur förra året och efteråt mådde jag toppen. Man mår väl lite dåligt de första dagarna men sedan  blir det bara toppen. Man känner sig så fräsh och jag tänkte att eftersom jag ska börja nytt jobb om 1 månad så måste jag se pigg och fräsh ut (skriver kontrakt imorgon). Så jag tänkte börja detoxa nu i helgen. Det är ingenting som jag gör för att gå ner i vikt utan för att rensa kroppen lite. Det är så många som har testat det och är nöjda så varför inte testa på riktigt? Jag tänkte då detoxblogga lite varje dag och hålla er läsare underrättade med hur det går för mig. Det svåraste kommer bli att skippa kaffet som jag inte klarar mig utan. Har läst att man kan ta 1 kopp om dagen om man inte klarar sig utan, men då gör man det inte på riktigt.

Så fort jag blir frisk ska jag börja träna igen. Har känt mig lite hängig nu i några veckor och inte riktigt haft orken i kroppen men nu är det vår och man MÅSTE bli pigg.






NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK