Direkt från Tåget

     Publicerat den  2009-04-17 › 11:32:38
     under My Freakshow 1 kommentarer
Hej alla glada. Sitter just i denna sekund på tåget påväg hemåt. Men anländer först i stockholm sedan till Avesta imorgon! Kan knappt bärga mig :D:D:D

Jag uppgraderade mig till 1:a klass för en ynka hundralapp och har därav internet ombord. Inte dåligt. 2:a klass kostade 900:- och 1:a klass 1000:- så jag tyckte att jag kunde unna mig att lägga en hunka extra för att få Skönare säte, gratis internet, gratis kaffe, gratis vatten och gratis frutk (som jag förmodligen hade köpt för mer än en hunka i alla fall). money well spent för min del. :D

Kan till och med bjuda på en bild på hur jag har det. Inte så tokigt vill jag lova. :D



mamma ›

Smart av dig! Säkert bättre plats oxå!

kram

Datum: 2009-04-17 Tid: 13:22:38



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK