En bok!

     Publicerat den  2009-04-08 › 14:15:37
     under My Freakshow 2 kommentarer
Hej världen.

Seg med uppdateringar, jag vet men jag har varit sååå upptagen. Efter påsk så gör jag min detoxkur. Eftersom vi inte kunde ta oss upp till stugan i  påsk så kanske vi blir kvar här eller åker till Svärmor på Öland. Allt känns väldigt oklart och rörigt just nu och ja, jag har bestämt mig för att skriva en bok. Eller jag har redan börjat :).. Å, förresten. Jag är överlycklig.. Kommer med närmare information senare.. See ya..

Har en ledig dag så jag ska ut på äventyr. Köpa påskris, godis och andra påskiga saker. och städa en skvätt...


Sväggan ›

Är du gravid eller har ni förlovat er??

Synd att ni inte kunde komma upp till stugan. Jag hoppas att jag kan ta min man och trollen med mig och komma ner och hälsa på snart.

Kram kram

Datum: 2009-04-08 Tid: 14:45:27
Sandvik ›

oh, välkommen in i klubben;) vad ska din bok handla om då, eller är det hemligt?:) pussen

Datum: 2009-04-16 Tid: 16:58:59



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK