Jobb!

     Publicerat den  2009-04-08 › 16:56:58
     under My Freakshow 0 kommentarer
Ja eftersom det undras varför jag är överlycklig osv så kan jag väl berätta att jag har sagt upp mig från mitt usla jobb. Det resulterade i det efter att chefen bad mig komma in på kontoret och snacka lite. Hon har sett på mig att jag inte har trivts så bra där och så bad hon mig ta en funderare på vad jag verkligen ville och om jag ville vara där och om jag var där av rätt anledning osv. Och eftersom  jag ändå hade tänkt säga upp mig om 2 veckor så kunde jag lika gärna göra det nu och ta lite semester fram tills jag börjar den 4 maj på TGIF. Dessvärre så kommer jag ju inte att tjäna nå pengar nu då men vad sjutton. Jag får leva lite snålt helt enkelt.  Hur som helst så känns det som att 100kg har lättat från mina axlar och jag känner mig lugn och sansad..







NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK