Kontraktet är skrivet.

     Publicerat den  2009-04-03 › 13:01:56
     under My Freakshow 0 kommentarer
Yes, var ner en sväng på stan och skrev kontrakt med TGI Fridays. Blev förstås lite besviken eftersom det står 20 timmar på kontraket och jag vill jobba aboslut mer än så. Men det förstås. Kan väl vara skönt att jobba halvtid i sommar. Men vill definitivt jobba mycket mycket mer så ska slänga iväg ett mail till Janicka och höra om det finns möjlighet att jobba mer. Men men. Jag är i alla fall GARANTERAD 20 timmar i veckan och det är alltid en början. Jag längtar så mycket tills jag får börja jobba där. åååh vad jag längtar. Utbildningen kommer att börja den 4 maj och vi kommer att vara på restaurangen mellan 16-21 trodde hon. Well well. Hur som helst så längtar jag som tusan.

Är fortfarande förkyld fortfarande, blev helt utmattad av att ta mig till stan och tillbaka. Egentligen kanske jag borde ha bett om en ny tid men det tog ju bara 5 min att skriva så det kändes som att det skulle gå bra ändå. Träffade några blivande kollegor också och de verkade trevliga som tusan. Men åter till förkylning. Har ont i halsen och näsan rinner. Har blivit av med huvudvärken tack gode gud för den var värst. Nu ska jag krypa upp i soffan och vara avis på alla som får vara ute i det fina vädret. Det är jätte varmt och blommor överallt och inte ett moln på himmelen men en annan är inne.. Buhu. Man skulle ha haft en balkong nu.

see ya






NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK