Man måste unna sig!

     Publicerat den  2009-04-28 › 13:30:39
     under My Freakshow 1 kommentarer
Idag har jag haft en riktigt lyxig dag. Man måste få ha det ibland för att orka med allt. Börjar ju på mitt nya jobb snart så nu ska jag bara unna mig och ha det bra. Lär mig att slappna av och ta vara på mig själv.

9.00 gick jag upp ur sängen och satte på kaffe, satte mig i soffan och slog på sex and the city. Efter det så pilla jag i mig lite frukost och började på med en ansiktsbehandling á la hemma. Kokade vatten och ångade ur mina porer i ansiktet. Peelade det och fixade till det lite. Loveliii. Efter detta diskade jag och bara slappnade av. Sedan åt jag laxpasta som var kvar sen igår som lunch för att sedan påbörja en fotbehandling. Har haft fotbad, filat och peelat fötterna och ska även måla tånaglarna så fort jag har bestämt färg och duschat. Sitter nu med en Colorfresh hårtoning i håret (violet) så att jag ska bli sådär isigt kall i mitt blonda hår. Ska eventuellt möta upp Tove på Möllan senare och snacka lite. Var ett tag sen nu.

Åh, nu plingade mikron, dags för grönt te och knäcke macka.

Puss 


Linn ›

det där lät inte helt fel :)

Datum: 2009-04-29 Tid: 06:31:27 BLOGG: http://rudh.blogg.se/



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK