Påsk

     Publicerat den  2009-04-13 › 12:46:54
     under My Freakshow 1 kommentarer
Vi var som skrivet på Öland under påsken. Det var jätte jätte mysigt. Dessvärre har jag inte tagit så mycket bilder för att visa er. I alla fall så åkte vi i fredagsförmiddag och stannade tills igår. VI hade strålande väder under lördagen och Peter drog på sig en rejäl bränna i fejjan. Han var röd som en tomato men det har börjat lagt sig nu. He he..

Jag har planer på att ta mig hem till Avesta i helgen eftersom jag är ledig och fri som en fågel. Min plan lyder som följande:
Lördagförmiddag: Tågar upp till Stockholm, stannar och träffar Marcus, Hanna och Emma.
Lördagkväll eller söndagmorgon: Tågar upp till Avesta för att umgås med familj och vänner
Onsdag eller torsdag: Bilar ner med mamma och pappa till Malmö och så stannar de tills måndagen :)

För denna vecka har jag inga planer alls förutom att börja detoxa och hoppas på bra väder så att jag kan ligga i parken och skriva på min bok samtidigt som jag lapar sol och dricker juice.


mamma Kallin ›

Men Peter tog bilder på Sandbys sötaste traktorförare.

Hälsa mamma och pappa

Datum: 2009-04-13 Tid: 20:47:34



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK