To-do today!

     Publicerat den  2009-04-29 › 11:20:31
     under My Freakshow 1 kommentarer
Hej hej och god förmiddag!

Nu har jag ätit frukost och pratat deklaration med mamma och tänk vad tiden drar iväg. Nu ska jag hoppa in i duschen, fixa mig omöjligt fräsh och sedan ta med en filt och lägga mig i parken för att läsa och sola lite. Blir nog även en sväng på gymmet om jag hinner men det gör ja nog. :) Ni skulle se vädret här nere. OJOJOJ vad det är fint. Blir att ta på sig bikini under kläderna utifall att man kan sola på riktigt för vem vet vad som komma skall i värme väg.


Väduren 21/3-20/4

Onsdagen kan bli romantisk men på andra fronter får du mest bekymmer. Du känner dig rätt stressad.



Lilli ›

Sv: http://www.chilloutwines.com/sv/Sverige/Valj-produkt/Chill-Out-Coastlines/?action=OrderCampaign =) såg att du ringt igår.. är sjuk, så deckade av tidigt! <3

Datum: 2009-04-29 Tid: 17:00:50 BLOGG: http://lbelin.blogg.se/



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK