Ännu en morgon

     Publicerat den  2009-08-01 › 10:10:22
     under My Freakshow 1 kommentarer
Jahapppppp! Jag har jobbat FM sen i onsdags och börjar tycka att det är drygt att gå upp på morgonen. Just det att ställa klockan suger. Men men :) Jag mår kalasbra. Sitter och smaskar i mig frulle medans jag bloggar en skvätt. Solen skiner och det är full fart utanför fönstret. Älski sover fortfarande och han är så fin när han sover. Har smygkikat på honom flera gånger i natt när han ligger där och drönar! Snart hör det äntligen till vardagen igen. Bara en vecka till så kommer han hem permanent. jippie. :)

Idag är vi bortbjudna på mat och spel hos Peters klasskompis Catrin och hennes familj. Myspys. Kalaset startar dock 18 och jag slutar 17.45 men om jag har riktig tur så kanske Gabbe kan släppa mig lite tidigare så att vi hinner med tåget 16.50. Förra lördagen kunde ju Mikaela sticka halv fyra för att det var så lugnt så vi får väl se. Annars kanske det är en ganska fin anledning att använda för OTLE (options to leave early). Jag menar. Det är inte varje dag älsklingen är hemma och det är inte varje dag man är bortbjuden på mat och spel.

Tänkte att jag skulle ta en snoa på staden och strosa efter något trevligt att ha på sig ikväll. Kan ju vara trevligt. Blir sedan en kaffe to go på E-house och sedan jobb. Vill krypa tillbaka ner i sängen med min pluttis. Åhhh!!!!!

Ha det bra gott folk.


Evelina ›

Hejsan! Jag såg att ngn kille hade anklagat mig för att ha snott din design, men det har jag inte! Jag har haft min design så som jag har den sedan den 11 april i år! Så jag har inte snott ngt från din design!



Jag blir så ledsen när ngn säger så :(

Datum: 2009-08-02 Tid: 21:33:44 BLOGG: http://evelinar.blogg.se/



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK