Arr, people!

     Publicerat den  2009-08-03 › 11:18:36
     under My Freakshow 1 kommentarer
Nu har min fina älskling stuckit hemåt igen :/ Jätte tråkigt och fruktansvärt jobbigt. Men han kommer ju hit till helgen igen, som tur är ::)

Idag hade jag tänkt att jag skulle tvätta. Har tvättid kl 12-16 men funderar på att gå ner och ändra den. Jag har precis vaknat. Har väl sovit i 12 timmar eller så. Hade tänkt att jag skulle piggna till lite innan jag sätter igång med nåt. Jag tänkte städa också (igen). Tycker att jag städar hela tiden. Well well..

Helgen då?
Jo, i lördagskväll åkte vi till C och M för lite mat och spel. Det var så himla mysigt. C hade lagat fantastisk mat och deras underbara ungar sprang runt runt, kollade på film och myste. :) När de hade somnat  blev vi salongsbombade på vin. Vi spelade brainstorm, Peter och jag var dreamteam och vann. :) Tack så hjärtligt för husrum och mat C och M. Det var otroligt trevligt.


Evelina ›

Okej, tack så mycket :) Blev bara så ledsen när han sa så och när jag läste din kommentar :/

Datum: 2009-08-03 Tid: 12:12:11 BLOGG: http://evelinar.blogg.se/



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK