can't stop it

     Publicerat den  2009-08-05 › 12:04:10
     under My Freakshow 1 kommentarer
Är det inte märkligt vad man kan fastna för saker. Jag älskar att skriva av mig i min blogg. Även om jag ibland skriver om högst ointressanta saker så har jag i alla fall lättat mitt hjärta och för mig är det det som räknas. Jag skriver för min egen skull och egentligen så struntar jag väl i hur många som läser även om det är betydligt mycket roligare när det är många. Sen att antalet har ökat sen man flyttat från Avesta är väl ganska självklart. :)

Well nu ska jag ta och hoppa in i duschen sen ut på lite budgetshopping a lá rea och HMs egna. riktigt sugen på att köpa billigt. Sen har jag en annan sak att tillägga. Jag skall från och med nu spara ut mitt hår och sätta i löshår när det är tillräckligt långt. Frisören sa till mig att om det skall bli bra så skall man ha minst 10 cm överallt. Så ni kan väl räkna med att se mig i långt blondt svall om 1 år eller så :P Längtar riktigt tills man får kasta runt med det kritvita fejksvallet.

puss


Anonym ›

Ja visst är det härligt att ventilera sig ibland? Så du ska spara ut? Där ser man! Kommer passa dig, även om det korta är kaxigt ;) Bilder kommer.. bara jag får iordning lite =) Puss kram!

Datum: 2009-08-05 Tid: 13:25:11 BLOGG: http://jennicalouise.blogg.se/



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK